Veel gestelde vragen

1Waar start en eindigt de Pizza Cruise?
De vertreklocatie van het schip Brandaris is Parkhaven 15 tegenover de Euromast.
2Hoe boek ik een ticket?
Een ticket reserveer je gemakkelijk via deze website en betaal je veilig online met iDeal, creditcard of met PayPal.
3Kan ik mijn tickets annuleren?
Er is geen mogelijkheid tot restitutie bij het annuleren van tickets, bij het verminderen van het aantal personen en bij te laat komen. Het verplaatsen van tickets naar een andere datum is mogelijk tot 5 dagen voor de vaart. Dit kan telefonisch of per e-mail.
4Hoe ontvang ik mijn tickets?
Nadat je de tickets hebt betaald, krijg je direct een e-mail van ons. Deze e-mail is je entreebewijs voor de rondvaart. Je hoeft het ticket niet te printen.
5Waar kan ik het beste parkeren?
Je kunt (betaald) parkeren op het parkeerterrein op de Parkhaven tegenover de Euromast.
6Is de boot toegankelijk voor gasten die slecht ter been zijn?
Het schip is beperkt toegankelijk voor mindervaliden. Aan boord gaan met een rolstoel is mogelijk. Houd er echter rekening mee dat de toiletten zich op de benedenverdieping bevinden en alleen via een trap bereikbaar zijn.
7Zijn er toiletten aan boord?
Er is een dames- en herentoilet aan boord. Deze bevinden zich op de benedenverdieping.
8Zijn huisdieren toegestaan in de boot?
Huisdieren zijn niet toegestaan aan boord.
9Kan ik de Pizza Cruise afhuren?
Dat is mogelijk! De Pizza Cruise is exclusief af te huren voor jouw eigen gezelschap. Bekijk onze brochure hier.
10Welke pizza's staan er op het menu?
De menukaart vind je hier.
11Welke drankjes zijn er verkrijgbaar aan boord?
De drankenkaart vind je hier.
12Is het mogelijk om met een kind jonger dan 3 jaar deel te nemen aan de Pizza Cruise?
De Pizza Cruise is vooral gericht op volwassenen en oudere kinderen. Daardoor is de ervaring doorgaans minder geschikt voor baby’s en peuters.

Heb je een vraag?

Bel: +31 (0)10-302 18 88